paket erbjudanden
Skräddarsydda Hiss Service Tjänster
I våra paket erbjudanden får du tydlig information om våra hiss servicepaket. Vi erbjuder två alternativ: Baspaketet och Standard paketet. Båda paketen kan enkelt köpas via vår webbplats, där du har möjlighet att välja datum och tid som passar dig. Dessutom strävar vi efter att anpassa våra tjänster efter dina behov, vilket säkerställer att du alltid får den bästa servicen. Genom att välja våra paket får du trygghet och kvalitet i varje moment.
HISSERVICE I STOCKHOLM - Bas paketet
Vår basservice för hissar erbjuder en prisvärd lösning för fastighetsägare samt privatpersoner, utformad för att säkerställa säkerhet och förhindra onödigt slitage.
Regelbunden hiss service är nödvändig för att identifiera brister och åtgärda dem i tid för att undvika dyra reparationskostnader samt driftstopp. Tjänsten avser ett servicebesök inom objekt i Stockholms län.
VAD INGÅR I BASPAKETET / SERVICE?
Nedan hittar du alla moment som ingår i baspaketet:
- Anpassad smörjning och påfyllning av vätska
- Inspektion av rörliga mekaniska delar
- Inspektion elektronik i apparatskåpet
- Städning och rengöring av korgtak, grop och maskinrum
- Dokumentation och digitalt protokoll av avvikelser
- Förebyggande åtgärder mot onödiga jourutryckningar och driftstopp
-
Funktionskontroll av komponenter som resenärer använder:
Anropsknappar, Tablåer, Nödtelefon, Korgbelysning, Räcken, Ljud och ljusvarningar.
Vad händer efter jag bokat min hisservice online?
Efter granskning av beställningen bekräftar vi det önskade datumet så fort som möjligt eller bokar en annan dag i samråd med kunden, samt skickar ut ett formulär där du berättar mer om din hiss.
Det är viktigt att vi får de uppgifter vi behöver för att kunna utföra en så bra service som möjligt. Besök kan utföras under för- och eftermiddagar samt kvällar efter önskemål.
Har du frågor eller funderingar?
Har du frågor eller funderingar kring Bas paketet? Tveka då inte höra av dig till oss.
HISSERVICE I STOCKHOLM - standard paketet
Vår hisservice för hissar erbjuder en prisvärd lösning för fastighetsägare samt privatpersoner, utformad för att säkerställa säkerhet och förhindra onödigt slitage. Regelbunden hisservice är nödvändig för att identifiera brister och åtgärda dem i tid för att undvika dyra reparationskostnader samt driftstopp. Tjänsten avser ett servicebesök inom objekt i Stockholms län.
VAD INGÅR I STANDARD PAKETET / SERVICE?
Vårt standardpaket är utformat för dig som söker det lilla extra i service och underhåll. Byggt på grunderna i baspaketet, erbjuder detta paket en utökad lösning för både fastighetsägare och privatpersoner som vill säkerställa att deras hissar får den allra bästa omsorgen. Se alla moment som ingår nedan:
- Allt som ingår i en basservice
- Kalibrering av färdbroms
- Justering av dörrar
- Justering av låsanordningar
- Justering av stannplans nivå
Vad händer efter jag bokat min hisservice online?
Efter granskning av beställningen bekräftar vi det önskade datumet så fort som möjligt eller bokar en annan dag i samråd med kunden, samt skickar ut ett formulär där du berättar mer om din hiss.
Det är viktigt att vi får de uppgifter vi behöver för att kunna utföra en så bra service som möjligt. Besök kan utföras under för- och eftermiddagar samt kvällar efter önskemål.
Har du frågor eller funderingar?
Har du frågor eller funderingar kring Standard paketet? Tveka då inte höra av dig till oss.
Uppgradera eller byta ut hissens nödtelefon med prismatch
Vi erbjuder en komplett lösning för att uppgradera eller byta ut hissens nödtelefoner. Våra experter bedömer den nuvarande installationen och rekommenderar den bästa lösningen för just din fastighet beroende på planerad modernisering, rivning eller andra faktorer. Nu med prismatch vid köptillfället.
Vad kostar det att uppgradera till 4G?
Priset för tjänsten varierar beroende på den nuvarande nödtelefonen. Vissa enheter kan enkelt uppgraderas medan andra kan behöva bytas ut helt. Vi erbjuder skräddarsydda lösningar för att möta dina specifika behov och budget. Kontakta oss för att få ett fast pris.
Kostnadsfritt första besök och offert
Vi förstår att varje hissinstallation är unik. Därför erbjuder vi ett kostnadsfritt besök för att inspektera din nuvarande nödtelefon och ge en noggrann bedömning. Efter inspektionen får du en detaljerad offert utan några förpliktelser.
Kontakta oss idag för att boka ditt kostnadsfria besök och säkerställa att din hiss är framtidssäker med en pålitlig nödtelefon!